BOISKO SPORTOWE

Boisko sportowe na terenie Zespołu Szkół im. H. Sienkiewicza w Grabowcu dostępne dla wszystkich miłośników aktywnego spędzania czasu na wolnym powietrzu. Podczas przebywania na terenie boiska należy stosować się do załączonego regulaminu.


REGULAMIN KORZYSTANIA Z BOISKA W GRABOWCU

  1. Regulamin określa zasady korzystania z boiska zlokalizowanego przy Zespole Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Grabowcu oraz terenu bezpośrednio przyległego.
  2. Administratorem obiektu jest Gmina Grabowiec.
  3. Boisko szkolne jest ogólnodostępne w określonych godzinach. Korzystanie z kompleksu jest dozwolone w okresie wakacyjnym od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8.00 do 21.00. W roku szkolnym godziny otwarcia ustala administrator obiektu.
  4. Grupy zorganizowane korzystające z boiska odbywają zajęcia według ustalonego z administratorem obiektu grafiku.
  5. Z boiska mogą korzystać dzieci i młodzież pod opieką osoby pełnoletniej, która ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone jej opiece osoby.
  6. Wejście na teren boiska szkolnego oznacza automatycznie bezwzględną akceptację niniejszego regulaminu.
  7. Administrator obiektu zastrzega sobie prawo usunięcia z terenu obiektu każdej osoby nie stosującej się do zasad zawartych w regulaminie.
  8. Osoby korzystające z boiska muszą zapoznać się z regulaminem boiska, umieszczonym na ogrodzeniu i przestrzegać go w czasie korzystania z obiektu.
  9. Szkoła nie użycza sprzętu sportowego.
  10. Osoby korzystające z boiska muszą posiadać obuwie sportowe na miękkiej podeszwie – obuwie halowe, niedopuszczalne jest obuwie do piłki nożnej tzw. ”korki”.
  11. Za wszelkie uszkodzenia materialne odpowiada osoba, która wyrządziła szkodę lub jej opiekunowie prawni.
  12. Pracownicy szkoły nie biorą odpowiedzialności za osoby małoletnie przebywające na obiekcie bez opieki, jak również za pozostawione na boisku rzeczy.
  13. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych administrator boiska może zabronić korzystania z boiska (dotyczy to również mokrej nawierzchni boiska) i je zamknąć.
  14. Administrator obiektu nie ponosi odpowiedzialności za wypadki powstałe w trakcie korzystania z boiska.
  15. Zabrania się wnoszenia, spożywania i posiadania na boisku szkolnym:
    napojów alkoholowych oraz innych środków odurzających i psychotropowych, broni, środków pirotechnicznych, puszek, kijów i innych przedmiotów, które mogłyby stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa osób.
  16. W celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom boiska zabrania się:
    a) niszczenia urządzeń sportowych, płyty boiska lub ogrodzenia,
    b) wprowadzania i użytkowania sprzętu innego niż zgodny z przeznaczeniem boiska, na przykład rower, motorower, deskorolka, rolki itp.
    c) wchodzenia na ogrodzenie i urządzenia sportowe,
    d) przeszkadzania w zajęciach lub w grze,
    e) zakłócania porządku, używania wulgarnych słów oraz zaśmiecania obiektu,.
    f) przebywania oraz korzystania z obiektów poza godzinami otwarcia.
  1. Administrator zastrzega sobie prawo usunięcia z terenu boiska każdej osoby niestosującej się do powyższych zasad. Administrator zastrzega sobie możliwość wezwania policji w uzasadnionych przypadkach.
  2. O wszelkich zauważonych nieprawidłowościach w zakresie porządku i bezpieczeństwa na boisku należy bezzwłocznie poinformować administratora obiektu.
  3. Za wszelkie uszkodzenia boiska oraz urządzeń sportowych odpowiada materialnie osoba, która wyrządziła szkodę lub jej prawni opiekunowie.
  4. Administrator boiska nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie boiska.
  5. Administrator obiektu nie ponosi odpowiedzialności za wypadki powstałe w trakcie korzystania z boiska, w szczególności za zdarzenia, wynikające z nieprzestrzegania regulaminu.
  6. Bezwzględna cisza obowiązuje na terenie boiska od 21.00 do 8.00
  7. Boisko sportowe jest monitorowane przez kamery.
  • Numer alarmowy ogólny – 112
  • Pogotowie ratunkowe – 999
  • Straż Pożarna – 998
  • Policja – 997