Boisko sportowe na terenie Zespołu Szkół im. H. Sienkiewicza w Grabowcu dostępne dla wszystkich miłośników aktywnego spędzania czasu na wolnym powietrzu. Podczas przebywania na terenie boiska należy stosować się do załączonego regulaminu.
REGULAMIN KORZYSTANIA Z BOISKA W GRABOWCU
- Regulamin określa zasady korzystania z boiska zlokalizowanego przy Zespole Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Grabowcu oraz terenu bezpośrednio przyległego.
- Administratorem obiektu jest Gmina Grabowiec.
- Boisko szkolne jest ogólnodostępne w określonych godzinach. Korzystanie z kompleksu jest dozwolone w okresie wakacyjnym od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8.00 do 21.00. W roku szkolnym godziny otwarcia ustala administrator obiektu.
- Grupy zorganizowane korzystające z boiska odbywają zajęcia według ustalonego z administratorem obiektu grafiku.
- Z boiska mogą korzystać dzieci i młodzież pod opieką osoby pełnoletniej, która ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone jej opiece osoby.
- Wejście na teren boiska szkolnego oznacza automatycznie bezwzględną akceptację niniejszego regulaminu.
- Administrator obiektu zastrzega sobie prawo usunięcia z terenu obiektu każdej osoby nie stosującej się do zasad zawartych w regulaminie.
- Osoby korzystające z boiska muszą zapoznać się z regulaminem boiska, umieszczonym na ogrodzeniu i przestrzegać go w czasie korzystania z obiektu.
- Szkoła nie użycza sprzętu sportowego.
- Osoby korzystające z boiska muszą posiadać obuwie sportowe na miękkiej podeszwie – obuwie halowe, niedopuszczalne jest obuwie do piłki nożnej tzw. ”korki”.
- Za wszelkie uszkodzenia materialne odpowiada osoba, która wyrządziła szkodę lub jej opiekunowie prawni.
- Pracownicy szkoły nie biorą odpowiedzialności za osoby małoletnie przebywające na obiekcie bez opieki, jak również za pozostawione na boisku rzeczy.
- W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych administrator boiska może zabronić korzystania z boiska (dotyczy to również mokrej nawierzchni boiska) i je zamknąć.
- Administrator obiektu nie ponosi odpowiedzialności za wypadki powstałe w trakcie korzystania z boiska.
- Zabrania się wnoszenia, spożywania i posiadania na boisku szkolnym:
napojów alkoholowych oraz innych środków odurzających i psychotropowych, broni, środków pirotechnicznych, puszek, kijów i innych przedmiotów, które mogłyby stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa osób. - W celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom boiska zabrania się:
a) niszczenia urządzeń sportowych, płyty boiska lub ogrodzenia,
b) wprowadzania i użytkowania sprzętu innego niż zgodny z przeznaczeniem boiska, na przykład rower, motorower, deskorolka, rolki itp.
c) wchodzenia na ogrodzenie i urządzenia sportowe,
d) przeszkadzania w zajęciach lub w grze,
e) zakłócania porządku, używania wulgarnych słów oraz zaśmiecania obiektu,.
f) przebywania oraz korzystania z obiektów poza godzinami otwarcia.
- Administrator zastrzega sobie prawo usunięcia z terenu boiska każdej osoby niestosującej się do powyższych zasad. Administrator zastrzega sobie możliwość wezwania policji w uzasadnionych przypadkach.
- O wszelkich zauważonych nieprawidłowościach w zakresie porządku i bezpieczeństwa na boisku należy bezzwłocznie poinformować administratora obiektu.
- Za wszelkie uszkodzenia boiska oraz urządzeń sportowych odpowiada materialnie osoba, która wyrządziła szkodę lub jej prawni opiekunowie.
- Administrator boiska nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie boiska.
- Administrator obiektu nie ponosi odpowiedzialności za wypadki powstałe w trakcie korzystania z boiska, w szczególności za zdarzenia, wynikające z nieprzestrzegania regulaminu.
- Bezwzględna cisza obowiązuje na terenie boiska od 21.00 do 8.00
- Boisko sportowe jest monitorowane przez kamery.
NUMERY ALARMOWE
- Numer alarmowy ogólny – 112
- Pogotowie ratunkowe – 999
- Straż Pożarna – 998
- Policja – 997